Vabilo na skupščino društva
- Podrobnosti
Članicam in članom društva SLODRE
V A B I L O na osmo redno skupščino društva, v četrtek, 13. decembra 2018 ob 17.00 na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani, sejna soba, Gerbičeva 62, Ljubljana
Okrogla miza: Izzivi čezmejnega sodelovanja in krepitev medkulturnosti
- Podrobnosti
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta in SLODRE - Slovensko društvo raziskovalcev na področju edukacije vabita na okroglo mizo na temo Izzivi čezmejnega sodelovanja in krepitev medkulturnosti, ki bo potekala 14. novembra 2018 ob 16. uri v predavalnici P2 (UP PEF, Cankarjeva 5, Koper).
Preberite več: Okrogla miza: Izzivi čezmejnega sodelovanja in krepitev medkulturnosti
Vabilo na okroglo mizo in sedmo redno skupščino društva SLODRE
- Podrobnosti
Članicam in članom društva SLODRE, vsem zainteresiranim,
VABILO na okroglo mizo z naslovom Kako razumeti zadnje rezultate raziskav IEA PIRLS in IEA ICCS, ki bo potekala kot uvod v sedmo redno skupščino društva SLODRE, v torek, 19. decembra 2017 ob 17.00 na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani v sobi 026.
Preberite več: Vabilo na okroglo mizo in sedmo redno skupščino društva SLODRE
Prof. dr. Lisbeth Lundahl - Making research doable: On structures, agendas, agency and action
- Podrobnosti
Spoštovane, spoštovani, Slovensko društvo raziskovalcev na področju edukacije (SLODRE) v sodelovanju s Pedagoško fakulteto Univerze v Ljubljani vabi na predavanje (v angleščini) priznane švedske sociologinje izobraževanja prof. dr. Lisbeth Lundahl z Univerze Umeå in sicer pod naslovom: Making research doable: On structures, agendas, agency and action.
2. nacionalna znanstvena konferenca
- Podrobnosti
Pedagoški inštitut je v sodelovanju s Slovenskim društvom raziskovalcev na področju edukacije organiziral drugo nacionalno konferenco z naslovom ‘Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju’, ki je potekala v ponedeljek, 25. septembra 2017, v prostorih ZRC SAZU (Novi trg 2, Ljubljana). Osnovni cilj nacionalne konference je bil diseminacija rezultatov raziskav ter izmenjava izkušenj, identifikacija ključnih problemov, izzivov in ovir v vzgoji in izobraževanju ter spodbujanje in razvoj raziskovanja nasploh.